::Bye Bye Bye::

Salam & selamat pagi semua..

Bila entry ni muncul bermakna patik dh selamat berlepas ke JB..tinggal lah geng2 lab patik DANIAL (acik sarip dol), FARA, NIK...*sure depa sunyi patik tak de kan...

BABAI SHAH ALAM...patik p JB jap...tak yah la rindu kat patik yee..t pandai2 la patik jg diri kat JB ni...patik p tak lme pon..dah setle patik balik laaa...

So tak de menda kot entry kali ni...oooo yeee if ade internet kat na bole la patik update yeee..

Jumpa lg dilaen siaran...Tata~~



Comments

  1. lorh..org s.alm ke?..
    sebandar la kite ye..hehe

    ReplyDelete
  2. watpe g jb??
    jgn lupe masukkan pic kat sna dlm blog..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. sama la kite weh duk ulang alik JB je skrg..jgn lupa g steamboat rawa kat sana..mantopp! ;p

    ReplyDelete
  4. update lak dari jb.hak hak hak

    hati2 bro!

    ReplyDelete
  5. nanti ko crita apa ko buat kat situ ek..hehehehe

    ReplyDelete
  6. amboi...gedix nye entry...kehkehkeh...happy jejalan :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TIPS MEMBAWA ANAK KECIL KE ZOO NEGARA

PANTAI BUATAN DI PUTRAJAYA TARIK PENGUNJUNG DATANG BERSANTAI PADA HUJUNG MINGGU

HOUSE OF KAMBING MAEPS, SERDANG SEDIAKAN KAMBING BAKAR TERBAIK