Korang yang mana???

Assalamualaikum & salam sejahtera semua.

Bila hari bertambah, umur pun makin bertambah. Bila umur bertambah sume struktur badan akan berubah. Perubahan ini yang akan menentukan bentuk badan seseorang.

Akceli patik tertarik dengan 1 entry dari blog [UJANG] berkenaan ketegori korang berkadar langsung dengan umur & masa.

Patik yakin dan percaya, semua orang akan mengalami perubahan ini. Sama ada mahu menerimanya atau tidak, semua nya bergantung kepada masing-masing. Patik lepas membaca entry tersebut baru laa patik perasan yang patik pon sedang mengalami semua itu.



Bagi patik ini laaa perubahan yang patik alami. Sob sob sob...

12 tahun - 21 tahun = gambar no. 1
22 tahun - 26 tahun = gambar no. 2
27 tahun = no. 3 ( itu ape maksudnye ??? )

Nahhh korang dikategori yang mana agak-agaknye??? Baik mengaku sekarang !!!!!

-Ahmad Fauzi Aryaan-

Comments

  1. mcm maintan yg no 1 je... smp la ni... ermmm

    ReplyDelete
  2. aku tak buncit! maintain no.1. walaupun dah 21 + =DD

    salam kenal, =)

    ReplyDelete
  3. Rasanya Still No 1..

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2012/04/wordless-wednesday-majlis-konvokesyen.html

    ReplyDelete
  4. entah la...no 9 kot wakakakaka.....

    ReplyDelete
  5. [k]o{q}i[n] :
    ye ke??? untung laaa...seday laa cm ni..

    ReplyDelete
  6. Paragass :
    isshhh sume nk berangan kurus..entah betoi x ni..hahaha

    ReplyDelete
  7. Shafiq :
    tersangat laa untung klu kurus manjang....waaaaaa

    ReplyDelete
  8. zizidiazora :
    over tau..org ade yg tu ok..ni siap menambah tu...

    ReplyDelete
  9. A.F.A kena tag kat sni > http://followanasyg.blogspot.com/2012/04/ahmad-fauzi-aryaan.html

    (*.')wink2

    ReplyDelete
  10. ayah saya no 5 haha. tu tanda bahagia tu hahaha

    ReplyDelete
  11. Anasyg:
    Tq yeee anas...meh sni kasik adiah meh..

    ReplyDelete
  12. Mimi Nur Farahin Hassan :
    kite tya pasal awak laaa..bukan ayah awak...hahaha...

    ReplyDelete
  13. nak: hadiah apa ada? tunai ada tak?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TIPS MEMBAWA ANAK KECIL KE ZOO NEGARA

PANTAI BUATAN DI PUTRAJAYA TARIK PENGUNJUNG DATANG BERSANTAI PADA HUJUNG MINGGU

HOUSE OF KAMBING MAEPS, SERDANG SEDIAKAN KAMBING BAKAR TERBAIK