Perkara yang kita terlepas pandang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Terjemahan yang ringkas dan tepat. Kadang kala kita ni melupakan sesuatu yang lebih penting dan buat-buat ingat benda yang remeh. Sekdar peringatan buat pati dan semua yang mengunjungi blog patik ni. 

Selamat berpuasa dan selamat berbuka yee nanti. 

-Ahmad Fauzi Aryaan-

Comments

  1. haah, nampak je cam hal remeh tp bila melibatkan halal haram ni baiklah kita ambik iktibar kan,

    ReplyDelete
  2. HAHA! Kalau yang ni memang ramai yang terlepas pandang.

    ReplyDelete
  3. tahu xpe.... dah tahu tapi buat jugak. hmmm....

    ReplyDelete
  4. hahaha sempoi...sentap dengar.hahahhaa
    gempak ayat pompuan tu

    ReplyDelete
  5. tapi perempuan tuh x tutup aurat la..heheeh

    ReplyDelete
  6. "Kadang kala kita ni melupakan sesuatu yang lebih penting dan buat-buat ingat benda yang remeh" betul tu!! :)

    ReplyDelete
  7. haha..betul..kdg2 manusia ni terlepas pandang..

    ReplyDelete
  8. Nak kata camni hipkrit bukan hipokrit, tapi rasanya menghalakan benda yang haram.

    ReplyDelete
  9. betul tu sahabat... kekadang kita terlepas pandang benda yg terlarang tapi kita tak jaga.....
    sibuk dgn benda yg lain.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

RESTORAN JIBRIL BANDAR BARU BANGI SEDIA MENU BERASASKAN 'BUTTER'

PERCUTIAN DI CAMERON HIGHLAND BERSAMA KELUARGA PASCA COVID 19 (PART 1)

KOD PADA TAYAR YANG PERLU PENGGUNA TAHU DALAM SETIAP PEMANDUAN